|СОБЫТИЯ

Майбутнє поліграфії. Що чекає мастодонта реклами?

Розвиток технологій сьогодення тонко натякає нам, що можливо вже завтра цифрові носії повністю замінять звичні печатні матеріали. В рекламному бізнесі зовнішня реклама і поліграфічна продукція складає велику долю ринку, і якщо в ній відпаде необхідність – величезні виробничі ресурси просто залишаться без діла. Тому, поліграфічному бізнесу треба шукати виходи.

Але, якщо заглибитися в питання більше, можна побачити, що ситуація не така вже і критична. Можна сказати, що поліграфія переживає метаморфозу, а не передсмертну агонію. За великим рахунком, змінилася суть і специфіка замовлень.

майбутнє поліграфіїБагато поліграфічних компаній зараз працюють на дрібні корпоративні замовлення. Зараз «в ходу» різна продукція, типу фірмові ручки, чашки, флешки, календарі і так далі. За рахунок великого об’єму цих малих заказів стає можливим вийти на цілком прийнятний результат.

Звичайно, нікуди не ділася необхідність в розміщенні зовнішньої печатної реклами, величезна кількість рекламних площин не стоїть порожньою, бо як би сильно не розвивалась цифрова індустрія, потреба в старому печатному форматі не відпаде ще як мінімум кілька десятиріч, а не відносно нерозвинених ринках, типу українського, цей період можна спокійно помножити на два.

Це пов’язано як із технологічними питаннями в розміщенні великої кількості зовнішніх цифрових конструкцій, так і в банальному, але від того не менш ключовому питанні, як вартість. Розробити, адаптувати і розмістити печатну рекламу набагато дешевше, ніж робити все це в цифровому варіанті, а потім шукати інтерактивні борди, на яких можна реалізувати задумку.

Тому поліграфічна індустрія, наряду з радіо, та вже навіть і телебаченням, просто знайде собі свою нішу, трохи потіснившись на глобальному ринку. Якщо це і були традиційними «трьома китами реклами», то зараз з’явився новий кит, який втричі більший від них усіх, і с голодними очима подумує про те, як би з’їсти своїх «братів». Це інтернет, та усілякі мобільні та портативні технології.

 

 

 

 

Photo by Tetra Pak

Share
Креативное агенство

Оставить коммент