|СОБЫТИЯ

Дизайн соціальних мереж – необхідність або примха?

Нема ніякої необхідності в черговий раз розповідати про важливість соціальних мереж в наш час, та їх вплив на наше життя, як соціальне, так і комерційне.

дизайн соц мереж_ необхідність чи примхаНайбільші соціальні мережі зараз надають дуже широкі можливості для ведення комерційної діяльності, дозволяючи організовувати свої спільноти та проводити там свої бізнес операції. Багато компаній використовують ці спільноти, як основну онлайн базу, у багатьох із них немає свого сайту, який би презентував їх діяльність в інтернеті. Але основною проблемою таких сторінок є те, що вони всі виглядають однаково. Оскільки реалізовані ці сторінки в рамках основного шаблону мережі, то і виділятися між собою вони особливо не можуть. Основними інструментами є наявність аватару та гарного фото-контенту. І тут встає питання необхідності дизайну своїх сторінок.

Багато веб-дизайнерів надають послуги по дизайну сторінок в соціальних мережах. Я б назвав це скоріше редизайном, в цьому процесі можливо виконати свою сторінку по власним бажанням: фірмові кольори, стиль, бекґраунд, фірмові кнопки і так далі. Структура ж, звичайно, залишиться стандартна.

Існує дві точки зору щодо цього питання:

  1. Цей дизайн – зайва трата часу і грошей, все продається і так.
  2. Дизайн потрібен, це єдиний спосіб виділити свою спільноту із ряду аналогічних.

Особисто я вважаю, що все залежить від розміру спільноти і позиціонування компанії, яка веде свою діяльність через соціальні мережі.

Якщо ви продаєте якийсь хенд-мейд, ваша спільнота невелика, а атмосфера «домашньої ручної роботи» — необхідна для створення враження, то вам цілком може вистачити якогось самопального аватару і фотографій. Аудиторія невибаглива, а ваші амбіції, скоріше за все, не простираються далеко за обрієм.

Якщо ж компанія має більш далекоглядні плани, то дизайн – річ необхідна і першочергова. Уявіть собі, що компанія, яка продає дорогі елітні путівки закордон, знаходиться в підвалі жилого будинку, і щоб туди пройти, треба пролізти через два страшних і темних коридори, а всередині вас чекають обшарпані стіни, старі меблі, а на столі стоїть жлобуватий календарик. Ви навіть не скажете стандартного «дякую, я подумаю», а просто підете і забудете цей сумний досвід.

Те саме стосується і дизайну, якщо позиціонування компанії відповідне, то і презентативні складові мають бути на рівні, і якщо ви все ж вирішили вести свою комерційну діяльність в соціальних мережах, то попрацюйте над тим, як ви будете в них виглядати.

Share
Креативное агенство

Оставить коммент