|СОБЫТИЯ

Актуальні тенденції створення корпоративних сайтів

Як правило, восени на початку нового бізнес сезону, компанії починають з новими силами штурмувати ринки, намагаючись закріпитись на них і наростити свої показники, як фінансові, так і промислові. І одним з основних параметрів ведення будь-якої бізнес діяльності є корпоративний сайт. Давайте зекономимо наш з вами час, і уникнемо довгих пояснень очевидного питання: «Чому корпоративний сайт такий важливий?». Всі і так знають чому.

актуальные тенденции в создании сайтаКраще поговоримо про тенденції його створення:

Першою і основною тенденцією актуального сезону являється перехід від детального мислення замовника до цільового. Зараз найчастіше клієнт подає в якості технічного завдання кілька тез, типу: «Сайт має продавати», чи «Ми хочемо знайти нових партнерів за допомогою сайту». І все.

Тому розробники, які звикли отримувати чіткі завдання: «Тут прикрутіть мені кнопочку, а там я хочу фото-каталог…», зіткнуться з деякими проблемами. Тепер з більшою вірогідністю замовлення отримає не просто замовник, а своєрідний проект-менеджер, який сам запропонує готові рішення, довівши на прикладі власних робіт, чи просто вдалих прикладів, чому саме така модель більш влучна для конкретних бажань замовника.

Можливо це пов’язано з тим, що для експериментів і творчості зараз не найкращий час. Із нинішньою ситуацією, бізнес просто хоче отримати результат, і якомога швидше. Його не хвилює, як і що ви зробите. Якщо ви впевнені і впевните замовника, то він із радістю віддасть всю ініціативу вам, радо спрямувавши свої зусилля на більш важливі для нього питання. Але, звичайно, як завжди буде лізти із своїм клієнтським «це не так, я хотів інакше, це підправте, це підчистіть…».

Якщо ж говорити про технічну реалізацію, то основними трендами в корпоративних сайтах зараз є:

  1. Сайт-паралакс. Все більше і більше компаній роблять свої сайти в якості сторінки з безкінечним скролом.
  2. Наявність основного хедеру-слайдеру. Вважається моветоном робити величезні хедери, які сприймаються, як надлишкова помпезність, але замість того, всі почали використовувати слайдери. Це економно, презентативно і інтерактивно. Поєднання візуальної інформації і самої інформативності, можливість розмістити на одному місці декілька матеріалів – все це основні плюси слайдерів.
  3. Наявність різнопланового контенту, який поєднує в собі інтегровані пости з інших соціальних джерел, відео, фото, аудіо. Подавати продукти в тому вигляді, який сподобається покупцю і задовольнить всі його побажання – не просто тенденція, а життєва необхідність в час розвинених технологій.

 

 

Share
Креативное агенство

Оставить коммент