|СОБЫТИЯ

8 порад: як не втратити вашу аудиторію в соціальних мережах

Якщо ви втрачаєте фоловерів в мережах, а паралельно із цим втрачаєте останнє волосся від переживання і нерозуміння причин невдачі, то, можливо, ці поради, які згенерувала команда Sumall, можуть здатися вам корисними.

  1. У вас є півгодини на відповідь. На відміну від інших каналів комунікації, соціальні мережі працюють в режимі реального часу, вони відмінні навіть від електронної пошти. Люди просто будуть сидіти і періодично оновлювати сторінку, чекаючи на вашу відповідь. Тому реакція протягом години – непоганий результат, протягом півгодини – гарний.
  2. #Знайте #Міру #У #Використанні #Хештегів. Серйозно, якщо список хештегів вдвічі більший, ніж сам матеріал, то вам треба задуматись. Хештег #ЧтоЯДелаюНеТак?
  3. Притримуйтесь схеми 4/5. 80% вашого контенту має бути розважальним чи інформативним, і тільки 1/5 – рекламним, направленим на продаж. Надмірне бажання щось «втюхати» вашій аудиторії розвіє її, наче попіл по вітру, за лічені дні. Тому, як і в попередньому випадку – знайте міру.
  4. Завжди вказуйте джерела цитат та інформації. Якщо це звичайно не результат вашого генія. Не будьте жадібними, ділячись чужим контентом, практика показує, що прямий репост з уподобаного джерела з вказуванням його самого, дуже сприятливо впливає на імідж бренду.
  5. Не використовуйте тегів для лайків. Ніколи. А якщо ви зібрались це зробити, заодно можете купити собі квиток в пансіонат для самозакоханих нарцисів. Там вас чекає публіка по інтересам.
  6. Знайдіть оптимальну частоту постингу. Надто часто – нав’язливо. Надто рідко – нудно. Універсальної формули не існує, для кожного випадку оптимальна періодичність своя.
  7. Звертайтесь до своєї аудиторії напряму. Вони живі люди. Ви жива людина. Формат телебачення і безособового звертання – сумне минуле. Частіше використовуйте займенники першої та другої особи. Заодно можете освіжити шкільну пам’ять і загуглити, що це таке. 🙂
  8. Не переборщуйте з автопостингом. Серйозно. Люди не дуже його люблять. Звичайно, часу інколи нема і створити завчасний розклад постів – справа непогана. Але не спекулюйте на цьому занадто.

Якщо після цих порад аудиторія почне до вас повертатись – скажете дякую. Чи ще щось, як фантазія підкаже.

 

Share
Креативное агенство

Оставить коммент