|СОБЫТИЯ

Майбутнє реклами за контент-маркетингом і нативним матеріалом

За результатами нещодавнього дослідження, яке провело Pulse Point, дослідники дійшли висновку, що глобальні витрати на нативну рекламу та контент-маркетинг зростуть на 45% за наступні два роки. Але лишається актуальним питання: чи стануть вони новими флагманами реклами?

контент маркетинг будущееЗа даними дослідження, витрати на контент-маркетинг зростуть на 59% до 2017 року, а бюджет, який виділяється на нативну рекламу, зросте на 46%. Більшість брендів, в свою чергу, відмічають, що зусилля, вкладені в ці рекламні інструменти, дуже важливі для їх глобальної стратегії та розвитку їх бізнесу.

«Ми побачили, що контент-маркетинг і нативна реклама продовжать своє зростання серед рекламодавців і видавців і покладуть початок новій ері залучення, де такі метрики, як проведений час і дії в соцмережах, замінять CTR, як показника успіху». – Співробітник Pulse Point.

В дослідженні було встановлено ряд інших ключових висновків:

  1. Більше половини видавців зазначили, що нативна реклама та контент-менеджмент важливі для їх прибутку.
  2. 67% маркетологів використовують контент-маркетинг для підтримки залучення споживачів в діяльність бренду, та встановлення двостороннього діалогу.
  3. 70% респондентів вважають, що нативна реклама має найбільшу потенційну здатність до збільшення прибутків.

Крім того, більш ніж половина респондентів вважають, що програмування здатне розширити якість і масштабність нативної реклами та контент-менеджменту, вивівши її на новий рівень.

Сучасні рекламні тенденції диктують різкий перехід від «мертвого» контенту, наповненого «ключами» до нативного контенту. Який не виносить функцію продажу на першу позицію, вплітаючи комерційні пропозиції в загальний сюжет та зміст контенту.

Вимоги до сучасного рекламного контенту значно виросли за останні кілька років. Зараз найосновнішими рисами є корисність контенту, інформативна наповненість, відповідність бажанням споживачів та цікавість подачі матеріалу.

Бренди, що користуються старими «топорними» методами контент-менеджменту ризикують не лише втратити частину своєї аудиторії, але і бути «забаненими» в пошукових системах. Нещодавні зміни алгоритми роботи найбільших пошукових систем, таких як Google, Yahoo та інших, призвели до того, що сайти з великою кількістю сухого контенту, який «продає» просто не будуть відображатись в пошукових топах, відтісняючись на такі позиції, до яких навряд дійде навіть найвпертіший користувач.

 

 

 

Share
Креативное агенство

Оставить коммент