|СОБЫТИЯ

5 смертних гріхів digital- маркетингу

Digital-Гріх: Сприймати digital, як другочерговий фактор.
Недопустимо при розробці глобальної маркетингової концепції братися за digital в останню чергу, опустивши рукава. Найчастіше, він виступає основним джерелом залучення споживачів, виступаючи центральною інформаційною і маркетинговою платформою.

5 death sins in digital от Michelle PerkolІгнорувати другий digital крок.
Якщо ви і так витратили гроші і ресурси на створення digital, розробили сайт, завели сторінки в соціальних мережах, зробили серію відео для вашого продукту, і так далі, то чому б вам не скористатися можливістю і не почати вести діалог, збираючи особисті дані, використовуючи ресурси, що є в наявності. Збір даних, електронних адрес, телефонів, та різних сегментованих інфо-матеріалів – є одним з основних завдань будь-якого маркетингу.

Слідкуйте за спілкуванням.
Коротко кажучи, якщо ви зробили на своєму ресурсі можливість для двостороннього спілкування, наприклад, чат, чи просто можливість залишати коментарі, то прослідкуйте за тим, що у вас є модератор і він активно слідкує за всіма питаннями спілкуванням з клієнтом. Моментальне двостороннє спілкування – основна привілегія інтернету, і якщо користувач довго не отримує відповіді на своє запитання, чи коментар – він залишиться дуже розчарованим, і ви його втратите.

Не заводьте сторінки в мережах, просто «шоб, як у всіх».
Поширена ілюзія щодо того, що: «Всі сторінки нам потрібні, і я сам буду їх вести» займає топ 1 в малому і середньому бізнесі. Якщо ви не хочете наймати СММ-спеціаліста, який буде вести ваші акаунти, то краще залишіть тільки ті, які ви дійсно будете вести. А логіка: «Нехай висить про всяк випадок» не працює, бо якщо клієнти бачать пусті і мертві сторінки, складається погане враження про компанію. Наче як гості у будинку, де ви не прибрали. Будуть посміхатися, але всім потім розкажуть, що «Галя така лежебока, нічого вдома не робить».

Не користуйтесь фото з пошукових систем.
Тут все просто, фото-контент, який береться із загального доступу, типу пошуку Google – це поганий тон. Дуже поганий тон. Робіть свої, чи купуйте на спеціальних ресурсах.

 

 

Share
Креативное агенство

Оставить коммент